maandag 10 november 2014

Open-deur-dagen wintercollectie

Zoals beloofd heb ik een nieuwe wintercollectie voor Anne-Moon gemaakt. Ik wil die graag met jullie delen op de Open-deur-dagen.
Traditiegetrouw gaan deze door bij me thuis (Fr. Ferrerlaan 53, Gent) op 29 en 30 november. Jullie zijn welkom van 13u30 tot 19u. Er wordt opnieuw voor een drankje en een zoetje gezorgd!
Er zijn opnieuw prijzen te winnen (1 setje en 2 paar oorringen per dag) en er is voor iedereen een kleine attentie.
Wie zo lief wil zijn om het facebookbericht te delen maakt ook kans om een paar oorringen te winnen.(3 mensen worden geloot) Alvast bedankt!
Ik hoop jullie te mogen ontvangen,
Karen

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Karen, kan je op deze data en tijdstip langskomen zonder te verwittigen ? Misschien lukt het me wel op zaterdag om
binnen te springen��. Succès & Love your work �� , grt wendy